razie hassani

razie hassani

شارژ کارتریج اچ پی 

 

تمام شدن شارژ کارتریج پرینتر یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که تشخیص آن کار چندان دشواری نیست. البته در پرینترهای جدید شرکت اچ پی، یک صفحه نمایشگر تعبیه شده است که زمان اتمام جوهر یا تونر موجود در کارتریج، به شما هشدار می دهد. در پرینترهای قدیمی نیز با افت کیفیت چاپ، کمرنگ شدن جوهر یا تونر و … به اتمام رسیدن کارتریج به راحتی قابل تشخیص است. در این صورت باید به سرعت به یک متخصص مراجعه کرده و کارتریج خود را شارژ یا تعویض کنید. شارژ کارتریج اچ پی مانند سایر پرینترها یک امر تخصصی است و برای انجام آن باید به یک متخصص کاربلد مراجعه کرد. زیرا برای شارژ به دانش و تجهیزات نیاز است.

اگر خود اقدام به این کار کرده و یا از افراد ناشی کمک بگیرید، ممکن است به دستگاه آسییب جدی وارد شود. در این صورت هزینه تعمیر یا تعویض آن چندین برابر هزینه شارژ کارتریج خواهد بود. متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر، کارتریج انواع پرینترهای اچ پی و سایر پرینترهای قدیمی و جدید را با مناسب‌ترین قیمت برای شما شارژ می‌کنند.

تعویض کارتریج یا شارژ کارتریج hp

در برخی مواقع شارژ کارتریج برای دستگاه شما مناسب نیست. در این صورت مجبور به تعویض کارتریج هستید. کیفیت یک کارتریج شارژ شده به خوبی کارتریج اصلی دستگاه نیست. هرچه تعداد دفعات شارژ بیشتر شود، افت کیفیت نیز بیشتر می‌شود. پس به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که یک کار تخصصی انجام می‌دهید و نیاز به خروجی های باکیفیت دارید، بهتر است هزینه کرده وکارتریج دستگاه چاپگر خود را تعویض کنید. اما برای مصارف خانگی یا امور غیر ضروری، شارژ کارتریج بهترین گزینه است. البته در برخی موارد هزینه تعویض کارتریج برابر با هزینه خرید یک پرینتر جدید است. پس هنگام شارژ یا تعویض کارتریج پرینتر خود به مدل پرینتر توجه کنید.

یک کارتریج باید با مدل دستگاه شما سازگاری لازم را داشته باشد. در غیر این صورت در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌کند و کیفیت لازم را به شما ارائه نمی دهد. لازم به ذکر است که شما باید برای جلوگیری از خشک شدن تونر یا جوهر موجود در کارتریج باید حداقل هفته ای دو مرتبه از دستگاه استفاده کنید. در غیر این صورت مواد داخل کارتریج خشک شده و شارژ آن بی نتیجه است. برای شارژ کارتریج hp و سایر برندهای پرینتر، از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده کنید. کیفیت تونر و جوهر استفاده شده در دستگاه، تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ دارد.

razie hassani
razie hassani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋